onsdag 28 juli 2010

Massa planering

Idag hade jag tänkt att försöka på lite nya övningar på gymmet. Istället för 3 pass helkropp som jag alltid kör ska jag börja dela in muskelgrupperna i tre olika pass. Detta för att det känns bättre samt att musklerna får vila lite mer. Idag är exempelvis mina ben och knän helt slut efter gårdagens mil så det blir nog överkroppen som får stryk på gymmet senare. Ska planera hur alla mina veckans pass ska se ut lite mer ingående och även skriva ner de här på bloggen tror jag. Yes. Det blir nog bra.

Annars så lämnar jag in min CV och personligt brev till det jobbet jag vill ha inom 30 min. ÄNTLIGEN! Efter det ska jag skicka in en ansökan till ett annat jobb, som tur är behövs det bara lite lätt omarbetning så det ska nog inte ta för lång tid. Nu däremot, mot tvättstugan.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar