tisdag 20 juli 2010

Lura pojkvän till gym

Dåligt med bilder jag vet. Ska försöka bli bättring på det men det är ju så omotiverande när man är arbetslös och inte gör så mycket fancy stuff. Igår sökte jag dessutom mitt första jobb. Satt i ungefär 4h och skrev mitt CV och översatte hela skiten till engelska. Så jag är på G nu iaf!

Hur som helst. Det går bra nu dag 2. Har ätit två mål idag redan och snart blir det ett tredje och ikväll en proteinshake(skulle tagit tidigare men blev inte så). Morgonpromenaden blev en lunchpromenad och hämta paket samtidigt i den stekande solen. Riktigt härligt! Lyssnar på Harry Potter i ljudbok samtidigt så det var bara att mysa på :)

Även gym på det i 45 fina minuter. Jag tror jag i princip lyckats lura i min träningsvägrande pojkvän att också börja gymma så vi kan gå dit ihop.. så underbart det vore! Att ha någon att träna med? Wtf liksom, när hade jag det senast?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar