fredag 30 juli 2010

Kan innehålla spår av grus..

Jag  hämtade ut ett litet fint paket idag från posten när jag gick på min promenad. Promenaden var för övrigt i ett allt för lågt tempo då jag var riktigt trött efter ett hårt benpass på gymmet. Nog om det.
Killerblicken kommer fram på en gång.
I paketet fick jag mina nya styrkevantar(som känns lite stora, vi får se efter test) samt lite olika proteinbars som jag beställt (tycker det är smidigt att ha om man inte orkar fixa något annat efter träning). Nu när man håller koll på kcal så blir man lite skadad när det gäller innehållsförteckningar, man kollar det på allt man äter. Allt. Det gjorde jag även med en av proteinbarsen och döm av förvåning när jag möttes av detta! WTF?!

Om nom nom nom..

?!!! Är det från nötplockandet eller vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar