söndag 25 juli 2010

Fusk.. fan.

Jag måste erkänna en sak även fast det tar emot. Jag vill verka "duktig" och kunna säga att jag har karaktär. Men ibland har man inte det. Igår drack jag lite alkohol. Inga överdrivna mängder men det är fortfarande tomma kalorier. Utöver det åt jag lite chips och några godisbitar. Usch. Visserligen åkte jag inlines till affären, kanske 20 min dit och 20 hem samt att jag var på gymmet under dagen, så förhoppningsvis så påverkar det inte min viktnedgång allt för mycket.. vi får se imorgon helt enkelt på vägningsdagen. Nääh, nu får jag skärpa mig ordentligt nästa vecka!

Annars så ska jag skriva massa CV's imorgon för att söka jobb och sedan även köa för att köpa Starcraft 2 då de har nattöppet. Hum.. alltså, jag har köat för spel mitt i natten förr men detta spelet är inget jag direkt har längtat efter men dock ska köpa. Det är faktiskt mest för min kära pojkväns skull jag gör det, men det gör det också till en alldeles utmärkt anledning. Och jag vill ju faktiskt själv också ha spelet även fast det lika gärna kan vänta en dag eller två :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar