måndag 3 januari 2011

Nytt år och nya tag eller vad säger ni?

Nej men vad säger vi, måndagen den 3:e januari. Dagen när de flesta börjar med sina nyårslöften, dagen då man liksom slutat svulla efter jul/nyår, ja helt enkelt dagen när allt börjar gå tillbaka till det normala. Och som jag längtat.


Några kilon har jag säkert gått upp och träningen har hamnat lite i lä eftersom jag blev sjuk över jul och nyår - igen. Men igår bestämde jag mig att det var dags för en liten springtur i ett vinterland med en sol som lyste värmande på mig. En hel mil sprang jag och faktiskt var det inte alls jobbigt. Tänk så lyxigt!


Så ja, nu kör vi igen och jag kommer blogga mer aktivt då det hjälper mig i min motivation. Jag ligger faktiskt efter några veckor nu i maratonträningen. Så i år då jävlar ska jag klara mitt maraton och jag ska gå ner mina 10kg så det maratonet går fan så mycket enklare utan all den extravikten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar