torsdag 20 januari 2011

Suuuuuur

Vaknade och vägde mig. Vart verkligen skitförbannad på vågen för jag har skött mig i två veckor och knappt något har hänt. Jag vart då i samma veva sur på att jag springer så sakta nu för tiden. Jag har legat ungefär 30 sekunder segare per km vilket är jättemycket. Tänkte på en gång att hela dagen skulle gå åt helvete och att jag skulle sura. Vad hände? Hela dagen flöt på jättebra. Tåg, bussar, ja allt skötte sig extra bra. Kundmöten och sådant gick även det bra.

Så när jag kom hem så var det 8 km löpning som gällde varav 5 km skulle gå extra snabbt. Hur det gick? Fucking amazing! Medeltempot för hela passet inkl. uppjogg/nedjogg låg på 5:58 min/km och de 5km gick på 5:52min/km. Så snabbt har jag inte sprungit på månader!

Nåväl. Så även fast jag var sur imorse så blev dagen väldigt bra. Fan när mother nature vill kämpa emot mig den enda dagen jag är sur. Imorgon är det fredag, hoppas vågen vill skärpa sig lite till dess då det är den officiella vägningsdagen.

See ya peoplez! (Visst är jag är cool som kan sådan där häftig engelska med y och z:an?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar