torsdag 13 januari 2011

Mysigt paket

Två dagarnas ofrivillig träningsvila skapar en Linda som har svårt att sova och känner sig stressad. Men idag blir det ett litet kortispass på 6 km, men 6 km som lär vara härligt njutbara. Men i tisdags var det faktiskt min och Sebastians 3årsdag, tänk att tiden går så fort!

Jag kom på en sak, jag har faktiskt ett par smaljeans. Men dock inte mina smaljeans utan ett par som jag fick av min kompis när vi rensade ut våra garderober och bytte gamla kläder hit och dit. Så det hade varit kul att se om jag någon gång kommer komma i dem eftersom hon är en väldigt smal donna.

Hur som helst,  fick ett paket hemlevererat här om dagen. Innehåll: Saker som är bra på vintern nämligen en mysig hemstickad mössa och benvärmare som Sebastians farmor stickat. Myyyyys!

Paaaakeeeet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar