torsdag 16 december 2010

Destruktiv

Läste precis min vän Rebeckas blogg och shit vad hon har varit duktig. Vilken motivationsboost! Har ni dessutom inte sett hennes fantastiska musikvideo ska ni göra det också.

Så här är det ändå. Jag var riktigt pepp för två veckor sedan, löpningen, styrketräningen och viktnedgången kändes verkligen bra. Sedan blev jag sjuk och när jag blir sjuk och inte får träna blir jag en otroligt destruktiv Linda. Det hjälper inte heller att det är juletider och skumma tomtar samt julmust ambushar mig titt som tätt. För liksom, det är ju synd om mig som är sjuk så jag måste äta minst 20 skumtomtar - helst på en gång?

Suck. Nåväl nu är jag frisk igen och peppad till tusen! Gårdagens styrkepass på gymmet kändes riktigt utmattande och det bästa var att vi bara var två(?!!) på gymmet. Klockan 7 på en onsdag? Jättekonstigt. Idag väntar 8km löpning, låt oss hoppas på ett löparknä som inte strular!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas du har haft en god jul.
    Har du tränat??
    Vi har en mara i maj!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur den känslan känns...har varit det länge nu...men man hoppas att det vänder. Behöver verkligen börja träna igen alltså...men det är ju så synd om mig...förstår verkligen känslan.

    Du e så grymt duktig, önskar jag hade din motiviation och kämparglöd när det kom till träning och sånt!!
    love to you

    SvaraRadera