fredag 21 januari 2011

Omg awesome

Såg nyss Stadiums reklam på tv, den där där några kvinnor och män svettas som tusan när de tränar. F y f a n vad sugen jag är på att träna nu! Riktigt sexigt.

Men nåväl. Jag har tänkt lite (som vanligt). Jag känner att mina blogginlägg saknar lite substans, nog för att vikt och träning är saker som står mig nära men det finns så mycket mer som definierar mig som jag aldrig skriver om då jag tänker att det kanske inte är så intressant. Det är ju helt fel tänkt. För jag är ganska rolig egentligen, jag verkar bara ha en oförmåga att få fram det på bloggen.

Såååå. Let there be light och så! Det ska jag fixa alltså. Men nu ska jag jobba lite (jag har har hört att man ska göra det med).

Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag!

1 kommentar:

  1. Jaa du måste skriva om allt!! Bara att skriva.. vi vill läsa!!

    Det är fredag, YES!!!
    kram

    SvaraRadera