söndag 30 januari 2011

Back(ar) in my hoodz

Oho så fyndigt jag fick ihop det där.

Jag var i Norrtälje i helgen och firade min kära kusin som fyllde 30 år. Hans flickvän har i månader förberett en överraskningsfest åt honom och man kan säga att han minst sagt blev förvånad! Chocken riktigt syntes i hans ansikte hoho!

Precis innan han snubblade över tröskeln och hela festen började sjunga "Ja må han leva"!


Jag passade även på att springa ett litet pass i Norrtälje. Något jag inte tänkt på när jag faktiskt gick i skolan där var att staden är så jävla backig. Det blev ett kortare pass på 8km men säkert en tredjedel var helvetesbackar. Jobbigt men säkert väldigt nyttigt eftersom Skåne inte ens har några berg eller backar där jag normalt springer. Bara sandhögar som det typ börjat växa lite gräs på som skåningarna kallar backar. Noobs!

Nej men sovtajm var det då, jobb hela veckan lång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar