tisdag 25 januari 2011

Skabbish

Inte den bästaste starten på dagen om man säger så. Vågen har definitivt förklarat krig emot mig, jag överväger att kasta den. Så illa är det trots att jag sköter mig jättebra. Jävla skitvåg. Någon dag kommer alla världens vågar starta revolution mot oss människor som bara trampar på dem.

Annars så var även min foundation också tydligen slut vilket kom som en väldigt (o)trevlig överraskning imorse när jag skulle försöka göra mig presentabel. Ni ser ju själva att det ser ju ut som det är kvar i den men icke! Suck. Det positiva är dock att jag får beställa mineralsmink från denna tikei.se. Jag beställde lite prover innan jul och är riktigt nöjd. Sedan gör denna tjejen från Helsingborg sminket själv, det är inte djurtestat, det är billigt samt att det inte innehåller ett ämne som många andra mineralsmink har som man kan bli allergisk emot. Bra skit med andra ord. Jag får lägga upp lite bilder sen kanske på hur det ser ut.

Slut :(
Lön fick man idag också, både jag och min käreste. Detta är nog första gången vi faktiskt lyckats få lön båda två vilket innebär att vi typ nästan är rika! Och jag kan unna mig att köpa något till mig själv denna månaden, kanske ett par till löparskor?

Och appropå löpning, så är skåne typ översvämmat. Vi har ingen snö kvar men ack så mycket vatten överallt. Här är en bild från mitt långpass i lördags, detta är en parkering med en väg som försvinner bortåt. Som ni ser är det inte så längre vilket orsakade massa ångest för min del eftersom jag behövde springa tillbaka för att komma runt skiten. Nåväl.

Väg no more :(

1 kommentar:

  1. Tikei är bra skit! Jag använder pudret varje dag och är jättenöjd!

    SvaraRadera