onsdag 12 januari 2011

No smaljeans här inte

En liten tanke slår mig när jag tittar runt på min dagliga dos av bloggar. Många har smaljeans de vill komma i samt före-bilder på hur smala och snygga de varit. Så har det aldrig varit för mig, jag vet ärligt talat inte hur jag ser ut som smal och jag har definitivt inga smaljeans som jag åter igen vill passa i.

Så med andra ord kan det bara bli bättre. Mindre press på mig själv och jag tror även det gör att jag lättare kan tycka om mig själv, oavsätt storlek och vikt. För det gör jag nu, tycker om mig själv och det jag ser i spegeln. Men visst, 10kg mindre hade inte skadat men ändå.


Jag är jag och jag är bra!

1 kommentar:

  1. Skönt och bra tänk! Jag är som de där du beskriver, som ibland tittar på bilder på hur jag såg ut och blir ledsen. Men glömmer också bort ibland att jag inte kommer kunna se ut som jag gjorde när jag var typ 15 igen. :)
    På måndag börjar jag med GI. :) Första gången för mig, vet att det funkat bra för dig så jag håller tummarna! Kommer blogga om det här http://6kilo6veckor.se :) puss på dig kloka kusin!

    SvaraRadera