måndag 31 januari 2011

Fun fun fun!

Januari har varit lite si sådär. Det här hänt väldigt mycket roliga saker i Januari som gjort att jag behövt ta bort fokus från min träning och att jag vissa veckor "bara" fått ihop en 3-4 träningspass per vecka. Däremot har löpningen alltid prioriterats så det har blivit en hel del km denna månaden. Nästa månad blir det ännu fler!

Så för att återfå lite fokus tänkte jag att detta gäller för februari:
- Verkligen se till att jag får mina två pass på gymmet som planerat varje vecka.
- Alltid köra lite cardio(helst tråkcrosstrainern) efter min styrkepass, även om det bara är 10 min.
- Dricka mitt proteinpulver varje dag även fast jag är så olidligt trött på smaken.
- Minska kolhydraterna mer och verkligen hålla mig inom mina kcalgränser varje dag så jag börjar gå ner i vikt någon jävla gång.
- Försöka köra åtminstone ett yogapass på mitt wii-fit(skratta inte!)
- Boka tandläkartid (är riktigt kass på detta).
- Börja bygga min egen personliga webbsida.
- Fixa så jag kan blogga från min iPhone (enkelt men jag har varit för lat).
- Lägga in ny musik på min mp3-spelare.

3 kommentarer:

  1. Det där jäkla Wii-fit talade helt kallt om för mig att jag är överviktig. Fy!
    Men ja jäklar vad jag måste ta tag i min träning igen. Så här kan jag inte ha det.

    SvaraRadera
  2. Haha ja, den är lika jävliga mot mig med! Det blir inte bättre heller att den gör gubben fetare :P

    SvaraRadera
  3. Man får icke skratta åt yoga-Wii! Jag må vara obese, men jag have a great body posture!

    SvaraRadera