fredag 21 januari 2011

Jo alltså.. flytande socker var det här

Okej så här är det. Vågen visade minus idag (wiie) och till kvällen hade jag planerat att äta ute med mina kära vänner Karin och Hanna. Vad händer? Vi går in på Fridays där jag vet att de har sjukt goda drinkar. Drinkar är gott. Drinkar innehåller socker och är därför dumma. Vad vi gör? Vi beställer in en hel kanna frozen margarita. Grattis till mig och min diet! Nåväl, jag struntade iaf i efterrätten och åt ingen förrätt så vi säger att det är jämt så. *nickar för mig själv*

Men ni vet. Imorgon är det långpass på 18 km och sedan en timmes intensiv innebandy. Vet ni vad, jag bränner skiten då! Ja...

Mina ursnygga vänner har ni här. De två på sista bilden är för kvällen nya vänner. Vi får se om vi är vänner imorgon med.
Hanna sippar sin drink.

Karin ser sneaky ut bakom sin drink.

Käääärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar