onsdag 5 januari 2011

Pressa pressa!

Ikväll tänkte jag spänna de få stackars musklerna som är kvar efter min ofrivilliga paus från gymmet. Jag är dessutom grymt sugen på att byta övningar också, det var ett tag sen sist. Liksom verkligen strukturera upp vad som gynnar min löpning mest och vad som ger snyggast muskler rent estetiskt också.

Det är inte lätt när man vill så mycket men har så lite tid! Imorgon är det däremot röd dag så jag kan sitta upp lite längre ikväll samt ta morgondagens löpartur i dagsljus istället för i mörkret. Snälla låt solen lysa imorgon!

Annars så har jag trots lite halvdåliga dagar matmässigt pga ett ekande tomt kylskåp lyckats gå ner 1kg i bara vatten sen i söndags och då min käreste både handlat mat, städat och pysslat hemma så blir det hårdkörning från och med imorgon. Omg, på en torsdag är det möjligt liksom?

För er som har iphone så är programmet Runkeeper Pro gratis nu under en begränsad tid! Riktigt bra program för den som inte har en träningsklocka eller helt enkelt bara vill mäta distans, tid, tempo osv. Ladda ner och testa vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar