måndag 28 mars 2011

Det går upp, det går ner, det går runt en liten bit.

Ni vet, det går upp och det går ner i det mesta man gör.
Idag gick det upp på förmiddagen med en jobbintervju och jag fick reda på att jag är en av de tre som kan få jobbet. Najs! Sedan gick det ner när jag skulle springa. För lite vatten och magont gjorde en vanligtvis enkelt fartleksmil till en plåga. Efter ungefär 5-6 km så dog jag bara och medelpulsen för passet låg på 170! Det är väldigt högt för något som inte ska vara så farligt. Nåväl, jag bet ihop och kom hem trött!

Nu har jag en halv lax i ugnen som bara väntar på att mumsas upp! Trevlig måndag mina vänner!

1 kommentar:

  1. Huvudsaken är att man inte depper ihop för att det inte går så bra ibland. Att man vet att det är så det är, accepterar det och kämpar på. Det är motgångar som bygger en. Nya tag, nya dagar. Hoppas laxen smakade gott. =)

    SvaraRadera