torsdag 10 mars 2011

Finaste nyaste löparskorna

Jag har världens bästa mamma och just nu är hon megabäst! Varför? Jo, jag har varit lite nere över att knät gjort ont och att jag letat jobb så hon har bidragit med några hundralappar i mitt senaste inköp för att muntra upp mig.

Vad är mitt senaste inköp frågar ni som säkert är jääääättenyfikna? Nya löparskor! och inte vilka löparskor som helst utan de som jag springa mitt första maraton i så nu måste jag springa in dem så de blir perfekta för den stora dagen. Mina fina rosa gel kayana.

och vet ni? det är verkligen de skönaste skorna jag prövat och självklart även de dyraste. MEN jag hittade de på stadiums webbshop 300 kr billigare så jag är nöjd. Väldigt nöjd. Imorgon ska de provspringas 6 lätta km.. Ahhh jag är så glad :D

Miiiina.. bara mina!!!
För övrigt var vi och badade idag jag och älsklingen. Han behövde intyg på att han kunde simma och hämta dockor på botten då han ska söka polishögskolan till hösten så vi passade på att bubbla lite och simma runt. Behagligt och nu luktar jag klor. En helnajs dag då med andra ord.

2 kommentarer:

  1. Kul att din pojkvän ska söka in till polishögskolan. Eller ja. Alltså. Jag känner ju inte er. Men sitter själv i väntans tider efter att precis gjort sista testerna och kommer få veta till midsommar om jag kommer in eller in. Så jag blir exalterad över vem som jag än hör om som också vill bli polis. =). Snygga skor!

    SvaraRadera
  2. Ahh spännande Pernilla! Jag hoppas du kommer in! :)

    Själv har jag alltid också velat bli polis, eller ja sen högstadiet iaf. Men jag har alltid hamnat på villovägar och nu har jag pluggat 5 år av annat skit men drömmen vill inte ge sig. Jag vill fortfarande bli polis så jag tror att jag kommer söka inom några år, lyckas pojkvännen dessutom komma in kommer jag vara för sugen för att avstå :P

    SvaraRadera