torsdag 3 mars 2011

Bra dagar är bra!

Idag har varit en bra dag. Riktigt bra till och med.

Jag gjorde som lovade igår, jag persade på bänkpress! och faktiskt även på lite andra övningar så det blir höjning av vikter på åtminstone tre av dem till nästa vecka. Jag tog även massa bilder på mig själv på gymmet, jag kände mig visserligen ganska dum men äsch. Kul var det!

I r strong! STROOONG I TELL YOU!
Och sedan, när jag satt och käkade min lunch i frid så dumpade det ner ett stort paket i min brevlåda som var adresserat till mig. Oho tänkte jag och öppnade paket, vad kan det här vara? Jo nämligen 2 godispåsar från Malaco! Jag hade varit med i någon tävling för en två veckor sedan och skrev en motivering och tydligen vann jag två av deras nya choklad-gott-och-blandat! Om nom nom.

Glad blev jag även om jag inte bör äta godis. Men jag måste ändå erkänna att jag åt lite ändå.. det var gott.

Dudududududud gooooodis!

1 kommentar:

  1. Bra pass på gymmet!! Japp du ser starkare ut....

    Lite godis... mmm hoppas det var bara lite... hi hi.

    kram

    SvaraRadera