måndag 14 mars 2011

Den stora planeringen

Typ 10 veckor eller vad det nu är till Stockholm maraton. Planen är att försöka gå ner 5 kg samtidigt som jag laddar maximalt med energi inför långpassen. Hur den matten ska gå ihop får vi se, men det skadar inte att försöka!

Jag är ett otroligt orginisationsfreak så jag har gjort ett exceldokument som har alla mina träningspass, matplanering samt vikt fram tills det magiska datumet. Kryssa och fylla i gör att själen får vila från stress.

Jag ska lyckas med dessa två mål, jag måste!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Det är svårt kombination... det vet jag! Jag vet precis vad du pratar om.
    Vad jag kan säga är att kolla noga inför långpassen. Det gick inte bra för mig när jag sprang ett långpass i lördags!! Och hade inte fått energi så det räckte under passet!!
    Det borde gå att satsa nu! Men inte för hårt med att gå ner i vikt!!
    Det är svårt med båda och...
    Vi får heja varandra!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jaaa det får vi göra, två är alltid starkare än en!

    SvaraRadera
  3. *S* kontroll är inte freak, kontroll är smooth!
    //Kontrollfreaken

    SvaraRadera