söndag 21 februari 2010

Vilodag

Japp idag blir det ingen träning alls och det märks att mina ben framförallt skriker efter lite vila. Skönt att kunna ta det lugnt hela söndagen trots att dagen nästan är borta nu.

Vi hade fest igår vilket var trevligt. Många gav tyvärr återbud eller dök helt enkelt inte bara upp vilket var jättekonstigt men så är det ibland. Vaknade idag av att mitt hår ser asbra ut fortfarande men även sminket jag aldrig orkade ta bort. Snart ska vi iväg och äta lite tårta eller så hos Sebastians moster som fyller år så det vara bara att borsta igenom håret lite snabbt samt bättra på sminkningen. High five på det!

Jag drömde även en av mina vattendrömmar igen som jag ofta gör när jag druckit alkohol. I drömmen drack och drack jag vatten men hur mycket jag än fick i mig så var jag fortfarande jättetörstig. Sen kom zombisarna och försökte ta över mitt skepp vilket var lite oväntat. Men annars ett väldigt typiskt sätt för min kropp att skrika på mig att jag är törstig via mina drömmar(som jag nästan alltid minns varje dag). Så efter ca 4timmars sömn gick jag upp och kunde verkligen inte sova mer.. Slutsats, jag är inte sugen på att dricka mer sprit på ett bra tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar