torsdag 11 februari 2010

Dag 8: Massa träning, för lite mat

Idag har jag minsann varit duktig! Började med en powerwalk på 35 minuter innan frukost för att sedan på eftermiddagen springa ett intervallpass på 5,5km. Sååå skönt och så jobbigt! Jag är nöjd med vad jag orkade med och snart, snaaart är jag tillbaka i mitt normala tempo. Jag måste bara ha tålamod.

Matmässigt blev det tyvärr inte så mycket som jag hoppats på, förhoppningsvis påverkar detta inte mig allt för mycket.. men det känns som det gör det ändå.

Har annars fått en hel del gjort, de sista köksluckorna är uppe, allt är bortdiskat från byggdamm och heeeela bänkskivan är ren och fin! Vi var även och storhandlade på Coop för 2000 kronor, det kostar att köpa nyttig mat :/

I helgen ska jag njuta av att inte ha något speciellt att göra förutom att fixa till lite smått i köket och träna på som tusan. Även nästa vecka ser lugn och behaglig ut, dags att satsa på lite egentid tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar