torsdag 4 februari 2010

Dag 1: Jajamensan!

Japp, nu är det dags att köra på ordentligt. Har pratat med min PT och vi har kommit fram till mycket spännande saker! Började dagen med att GÅ till praktiken släpandes på en laptop och decimeterdjup snö i 48 minuter. Kändes skönt och var inte alls så tråkigt som jag föreställt mig, så det blir garanterat fler promenader i framtiden.

Köket går äntligen att använda igen så jag kan laga mat! Dock är det lite smådetaljer och en gigantisk storstädning kvar innan vi är helt nöjda. Längtar så tills efter helgen när mitt drömkök är fullkomligt.

Ska försöka blogga nu varje dag igen efter att allt kaos är över, det hjälper faktiskt mig med motivationen också. Vill förövrigt tipsa om en sida; shapelink.com. Man kan lägga till olika träningspass, skriva in mängder av olika andra saker, den har en kcalräknare, andra träningsbloggar m.m. Inte hunnit använda den så mycket själv än men än så länge är jag imponerad! Den har allt på en sida istället för på flera som jag i nuläget använder.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt! Jag kommer att följa din träning nu...
    Trevlig helg! kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Ja, jag hoppas på resultat med! :)

    SvaraRadera