söndag 14 februari 2010

Besvikelse

Igår skulle jag till gymmet. Hade sett fram emot ett ordentlig pass med minst 30 minuter på cykeln efteråt. Jag tar på mig alla kläder och går dit. Vad händer? När jag drar kortet för att komma in blir det en jävla RÖD gubbe!

Miljoner tankar flög genom huvudet och jag försökte gång på gång få en grön gubbe istället. Det slutade med att jag skamset fick gå hem igen. Bleh. Såg till att träna hemma istället alla övningar jag kan plus en massa yoga/styrka på mitt Wii-fit. Vissa övningar är verkligen mycket jobbigare än man tror så skönt att jag fick något gjort.

Precis igår kväll innan jag skulle sova började det göra lite ont i mitt knä. Inte extremt ont men i vissa lägen så värker det väldigt konstigt. Hade problem att sova för det gick inte att lägga knät i en bra position. Jag brukar aldrig ha problem med detta så jag hoppas att det inte är något allvarligt för idag vill jag ut och springa ett långpass.

För övrigt är det Alla Hjärtans Dag. Vad vi ska göra? Inget. Jag är inte direkt brydd och vi ska sätta upp två passbitar samt golvlister i köket. Japp. Ha en bra söndag!

2 kommentarer:

  1. Fanns d ingen personal på plats som kunde hjälpa dig m kortet?

    SvaraRadera
  2. Tyvärr inte :/ gymmet jag går på är fitness24seven, väldigt billigt(dock väldigt fräsha lokaler) och man kommer in med kort och fingeravtryck. Enda gången personal är där är mån-tors 16:00-19:00 så jag får gott vänta tills imorrn..

    SvaraRadera