tisdag 9 februari 2010

Dag 6: Snö och mer snö!

Jag befinner mig just nu i Trollhättan och så mycket snö det är! Det är helt jävla fucking underbart. Jag har nog aldrig blivit så glad av all snö som är här. Tog en liten promenad igår och en springtur idag i det vackra winterwonderland.

Imorgon bär det av hem igen dock. Ska bli väldigt skönt och lättare att reglera mat. (Självklart ska det bli underbart att träffa älsklingen igen också). Var på kalas i måndags med och blev erbjuden kladdkaka som såg så god ut, men jag tackade bestämt nej. *stolt*

Springturen idag gick långsamt men jag känner inte att det gör så mycket. Snön slöar ner mig väldigt mycket samt att jag måste komma ihåg att jag försöker ta mig tillbaka till mitt tränade jag innan jag blev sjuk. Sådant tar faktiskt tid.

För övrigt har tjejerna jag bor med en liten katt vid namn Lisa. Ett litet busfrö är vad hon är och än så länge är hon en liten fegis, springer iväg så fort jag kommer. Men jag ser henne då och då smyga runt och titta på mig, haha det ser bara för gulligt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar