fredag 5 februari 2010

Dag 2: Aktiviteter!

Tanken är att jag ska försöka förbränningsträna 3-6ggr i veckan då genom promenader och cykling till jobb etc, medan jag sedan utöver det ska springa 2-3 ggr som jag brukar, sedan 2-3 gymtillfällen innehållandes styrka+förbränning efteråt. Hur jag ska hinna med allt detta vet jag inte, men det gäller bara att planera antar jag :)

Jag började som bekant igår och lite ångest har jag att jag inte hann med att träna igår mer än min promenad, samtidigt som jag idag inte hade möjligt att gå eller cykla till jobbet men borde hinna med att springa en sväng. Helgen i sig kommer det hända mycket, ska storstäda, åka till Ikea och sedan på måndag så åker jag en sväng till Trollhättan. Träning känns avlägset, men ack så jag längtar!

Matmässigt försöker jag mitt bästa, igår åt jag på tok för lite tror jag och med för långt intervall, inte bra. Idag är lite bättre och jag ska inviga vår ugn ikväll med att göra rostbiff.. mums! Hoppas ni alla andra också är på G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar