söndag 7 februari 2010

Dag 4: Löpning

Så har man åter igen varit igång hela helgen, känns ändå rätt skönt!
Tog mig ut på en löptur, bara 5,5 km men jag måste komma igång igen efter nästan en månad av diverse sjukdomar. Gick ändå rätt bra och jag kämpade på ordentligt på det bitvis snöiga underlaget.

Imorgon ska jag åka till Trollhättan och vara där tills onsdag. Detta innebär 3-4 timmar bilkörande upp och sedan lika mycket ner igen. Så det gäller att planera både mat och träning så jag hinner med allt. Min kropp behöver nog en liten vilodag från hård träning nu efter tre dagar så jag tänkte köra ett extra långt pulspromenadpass efter min föreläsning imorgon. Sedan blir det mys med två av de mysigaste tjejerna jag träffat, tack för att jag får sova hos er

Dags att plugga nu då och sedan packa. Jippi! :D

1 kommentar:

  1. Fint väder idag och då var det ju skönt med en löptur.....man ska ju passa på...

    SvaraRadera