onsdag 9 september 2009

Städat

Ja nu är det städat och fint. Vi var klara ungefär vid 20:00 med all städning och jag hann med en liten springtur där mitt i allt också. Väldigt skönt att jag tar mig ut och springer som om det vore det naturligaste jag kunde gjort när jag kommer hem från praktiken.
Önskar mig en sådan där tidtagarursklocka i födelsedagspresent så jag åter igen kan ta tid på min springturer och öka farten och längden på rundorna precis som förr i tiden. Fy fan så kul. Hoppas du tittar på mig älskade pappa och hejjar på för fullt. Jag gör detta för oss båda. Önskar jag kunde ringa till dig och berätta hur duktig jag varit med löpningen och allt. Saknar dig enormt mycket.

Klockan är nu 21:30 och jag funderar starkt på att sova snart. Sova och som vanligt drömma om att pappa fortfarande lever. Jag drömmer det ofta men olika variationer varje gång. Ibland vet vi att han bara har några dagar kvar att leva så vi går igenom och har underbara dagar ihop tills det tar slut. Andra gånger är det gamla minnen som återspelas eller bara en framtidsfantasi där du fortfarande finns kvar. Ja.. kom tillbaka :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar