tisdag 8 september 2009

Sovtajm

Har egentligen inte så mycket att tillägga just nu. Meeen jag är inne i rivstarten i GI igen. Jag höll på i en två veckor, sen var jag lite "syndig" i helgen men motivationen finns där och nu kör jag stenhårt igen.
Imorrn ska jag ut och springa är det tänkt om jag nu inte blir sjukare än jag är nu. Vi ska även grundstäda hela lägenheten. Känns extremt vuxet när man måste planera sådant i förväg. Dock är nog Sebastian och jag de töntigaste och barnsligaste paret som finns, but i like it! <3
Vi ska iaf utrota alla jävla bananflugar för alltid. Det är tanken iaf. Vi har kämpat i flera veckor nu utan resultat. Imorrn åker det starka medlet fram. Muahaha!

Så god natt och så!

2 kommentarer:

  1. ja jag ser inte fram emot vår jäkla flyttstädning...urs...tråkigt!!!

    SvaraRadera
  2. vadå töntig, din mamma är töntig

    Jag börjar städa nu!

    SvaraRadera