torsdag 3 september 2009

Arbetsintervju

Skulle haft min H&M intervju idag. Ringde och sa jag var sjuk för jag har insett att jag verkligen inte alls vill. Praktiken tar upp mina dagar från 8:00-16:00, måndag till fredag. Sen ska jag klämma in träning, jag går upp samtidigt som Sebastian vid halv 6.. Jag har ingen lust att offra helger till att jobba bara för att få lite extrapengar när jag i nuläget faktiskt har nog med pengar.

Känns lite tungt att säga nej till en intervju men.. jag känner mig nöjd med mitt beslut. Samt att nu kan jag satsa på praktiken till 100% utan att behöva tänka på annat som kan störa. Jag vill verkligen få 10 veckor till och jag vill verkligen komma in i deras urtrevliga gäng på kontoret. Det är bara lite svårt för mig ibland att vara sådär social som jag verkligen skulle vilja. Jag är lite väl blyg till en början vilket suger och det är dessutom ännu värre nu iochmed att jag tänker på pappa mest hela tiden och känner mig ännu osocialare. Nej. Jag måste. Jag vill. Men ack så svårt det är ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar