söndag 6 september 2009

Karaktär kallas det!

Igår morse bestämde jag mig för att gå ut och springa. Halv 9 på en lördag drog jag på min springskorna och gick ut i ett mulet Malmö. Efter ca 5 min kom spöregnet. MEN gav upp gjorde jag INTE! Jag sprang min runda och dessutom flera minuter snabbare än vanligt, men blöt var jag. Och kall. Dyngsur even. Men karaktär har jag uppenbarligen!


Vi var även på besök hos Sebastians söta mor igår och hade vår traditionella spel och myskväll med massa godis, vin och sådant. Lika trevligt som alltid förutom att jag inte vann något sällskapsspel igår :( Annars är jag grym på alfaphet har det visat sig! Nu är det söndag och slappdag. Ska eventuellt ut en runda i springspåret lite senare i eftermiddag men för nu ska det bara tas det lugnt och skönt..

<3

3 kommentarer:

  1. bra jobbat Linda!!!! go linda!!!

    SvaraRadera
  2. "Grym på alfaphet"

    Det heter alfapet, så grym va du haha!

    Det skall dock nämnas att jag vann på Alfapet.

    SvaraRadera