tisdag 15 september 2009

För lite träning. Dammit.

Jag har varit lite sådär hängig och febrig nu i flera dagar vilket är en av anledningarna till att jag inte tränat som planerat. Vilket helt ärligt suger. I helgen åt jag även lite onyttigt men nu jävlar är det ca 3 veckor tills min födelsedag, rivstart GI tills dess, träning nu minst 3 ggr i veckan men helst 4. Så jävla svårt ska det väl inte vara? Dock får jag mycket gratis av min cykling som sagt, men det ser jag mer som bonus än faktisk träning(allt för att peppa migsjälv till att röra mig mer!).

Japp. Nu gäller det. Jag SKA väga 55kg till nyår och ca ett kilo i veckan ska gå om jag bara vill. Har även tagit efter massa bloggare och därmed satt min vägdag till fredagar. Sjukt bra tips.

Nej, snart är det lunch och jag måste ge mig ut på stan och försöka hitta GI-vänlig mat och hittils när jag letat har jag inte funnit något perfekt än. Att en salladsjävel utan pasta och annat grejjs ska vara så svår att hitta?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar