måndag 28 september 2009

Funderar..

Jo.. så var det måndag igen. Galet trött är jag redan så kommer som vanligt däcka vid 10. Var ute och sprang när jag kom hem idag med, jag måste verkligen köpa ett par nya springskor. Borde vara mitt löfte för veckan tror jag.

Hmm.. det är roligare med blogginlägg som har bilder, men just nu har jag lite ont om dessa. Vi hade dock en liten myskväll med singstar, charader och soul calibur som man kanske ska publicera bilder från. Kul kanske?!

Annars är det lite depression inom mig just nu. Jag vill så gärna gå ner mina kilon i vikt, men just nu är jag så trött på Gi då jag vill träna hårt och det funkar inte riktigt tillsammans. Samt att det är lite långtråkigt i längden att komma på nya tillbehör istället för broccoli. Under min springtur insåg jag att jag verkligen jättemycket vill ha en personlig tränare som hjälper mig pusha tider i löpningen, ta i mer på gymmet och hjälper mig formulera en veckomeny som består av lite nya saker än det vi ätit vecka ut och vecka in. Jag vill verkligen ha detta. Inte för att jag inte sköter mig med maten(för det gör jag). Träning sköter jag också, 4 dagar i veckan just nu får gärna gå över till 5 men då skulle jag behöva någon som faktisk gör att det blir mer GO! i träningspassen. Eventuellt att jag ska börja på någon slags sport.. typ boxning eller dylikt. Gah. Jag måste nog googla lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar