fredag 25 september 2009

Bra fredag

Idag är det fredag. Det är ju automatiskt bra då liksom. Fast idag har min fredag fått en super början.

Vågen visade minus vilket är skönt och jag tror det är "riktiga" kilon med som jag gått ner. Med riktiga kilon menar jag att när man börjar med rivstart Gi går man genast ner några kilon i vatten som sedan man går upp igen så fort man börjar äta kolhydrater igen. Eftersom jag äter som jag gör nu så är det inte bara vatten jag förlorat, utan även fett. Det är i allafall vad jag hoppas och tror. Mer och mer muskler börjar omvandlas till fett, jag äter väl lite mer kolhydrater om dagarna än jag får, på helgerna äter jag lite potatis till mat och lite godis(inte enormt mycket, typ nystart i gi-snack), bara så jag inte tappar suget och orkar viktkämpa fram till nyår. Träningen är uppe i 4ggr/veckan, GI-kost rivstart under veckodagarna.
Det verkar funka hittils iaf. Vi får heller inte glömma att jag cyklar. Det hjälper nog mer än vad jag tror.

En annan sak som är bra idag är att jag redan hunnit med att vara på gymmet. Fy fan så skönt att träna hårt på morgonen innan ens dag börjar på riktigt. Japp. Det kan ju bara inte bli en dålig fredag efter en sådan här start inte sant?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar