onsdag 30 september 2009

I did it!

Jag klarade av mitt mål för September månad, 15 träningspass avklarade av minst 15 trots en vecka av sjukdom! Wiie, känns sjukt bra! Nästa månad är det minst 16 pass som gäller, man måste ju trappa upp! Här är iaf redovisningen så jag har det nedskrivet för att peppa mig själv i framtiden:

1/9 Promenad (40 min)
3/9 Promenad (40 min)
5/9 Löpning i regnet (30 min)
5/9 Yoga+Styrka på Wiifit (60 min)
7/9 Löpning (30 min)
9/9 Löpning (30 min)
17/9 Löpning(30 min)
19/9 Löpning(30 min)
20/9 Gym(60 min)
22/9 Löpning(30 min)
23/9 Löpning(30 min)
25/9 Gym(60 min)
26/9 Löpning(30 min)
28/9 Löpning(30 min)
30/9 Löpning(30 min)

Nästa månads mål blir även att trappa upp längden av mina löprundor samt pusha tiden ännu mer. Dagens löpning var den snabbaste jag gjort hittills så det är grymt kul när man väl ger sig fan på det. Ska försöka ta mig till gymmet minst en gång per vecka men helst två. Så omöjligt ska det väl ändå inte vara?

2 kommentarer:

  1. Kul att du motiverat dig till träning. Jag började gymma i mars och har numera svårt att slita mig därifrån :D Försök håll motivationen uppe och tänk enbart på de positiva som hänt din kropp och själ för att hålla motivationen uppe.
    Men som sagt, glöm inte bort kosten! Det är bättre att träna dåligt och äta bra än tvärtom. Om det är svårt, vilket det kan vara. Ät då mycket mindre.
    Detta blev ett litet inpulsinlägg, men jag hoppas du har det bra för det har jag!
    Zeven & Zevyn,, jumpin on a roof... la la laa. Kinda miss it ;)

    SvaraRadera
  2. haha hej du ^^ jag har tränat i hela mitt liv och har hållit uppe träningen(och kost) relativt bra senaste året, är mest bara att det blir svackor då och då när man har mycket att göra :) och jo tack, kosten har jag full koll på! tro mig :) är mest bara skönt och skriva upp hur mycket man tränar för att sedan sätta ribban högre.

    haha jo, det var tider det! själv har jag också slutat spela nu.. känns lite konstigt men dock väldigt skönt! :)

    SvaraRadera