torsdag 17 september 2009

AJ!

Jo jag är trött men jag köpte en sådan där spikmatta häromdagen. Tänkte det måste ju vara fantastiskt bra eftersom folk skyltar om det hit och dit så jag bestämde mig för att pröva den nu då jag är så trött. Jag säger bara en sak, nej. Nej nej nej och åter nej. Jag är varken avslappnad eller tillfreds. Det gör ont i ryggen och se på alla små hål som skapats :( tror dock den kan vara skön att ha i nacken enbart, men ja.. jag är väl för mesig eller nåt men den där "omgkänslan" kom aldrig riktigt.. *spottar på*


Någon som vill köpa en spikmatta från http://www.shaktimattan.se/(den gröna) använd en gång?


5 kommentarer:

  1. Hahahahaha du gick på den där new age skiten.. de har ju dragits till ARN och Marknadsföringsrätten flera gånger för falsk marknadsföring.

    Massa folk som inte vill uppfattas som losers som gjort dåligt köp bara

    SvaraRadera
  2. vaddå gått på? jag har självklart läst om det på massa ställen(bloggar) och frågat folk som faktiskt har en vad de tycker och typ alla har gillat den. Så nej David, jag har inte "gått på" något då jag självklart INTE litar enbart på reklamer osv. Jag tyckte det kunde vara värt att testa bara.

    SvaraRadera
  3. Min tatuering i nacken var ju skitskön att göra så jag antar att en spikmatta där skulle fungera lika bra :P / J

    SvaraRadera
  4. Ge den en chans till!
    Jag har den orangea shaktimattan och gillar den skarpt.
    Men jag hade svårt för det första gångerna.
    Nu så slappnar jag av bra på mattan, somnar t o m.;)

    SvaraRadera
  5. Hmmm... kaaanske då ^^ ska iaf testa den i nacken för där kan jag behöva lite extra stimulans!

    SvaraRadera