fredag 18 september 2009

Bästaste pojkvännen

Jo alltså. Idag tänkte jag att jag skulle gå till praktiken då jag var hemma och var sjuk igår. Blev på en gång hemskickad igen vilket faktiskt var väldigt skönt då som jag tidigare nämnt mått mindre bra under veckan.
Jo så vad händer när man kommer hem? Sebastian bestämde sig för att ge en födelsedagspresent till mig 3 veckor i förväg så jag skulle ha något att göra idag. Vad jag fick? Silent Hill Homecoming, uppföljare till världens bästa skräckspel! Så idag har jag spenderat alla mina timmar med att mysa i soffan och skrämmas halvt ihjäl när ihopsydda sjuksköterskor som försöker döda mig med nålar och andra äckliga saker. Fy FAN så jävla underbart. Tack älsklingen, du är verkligen bäst <3
Som ni ser är mina ögon ganska glansiga, trötta och sjuka men jag är väldigt glad för min present. Wiie!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar