tisdag 31 januari 2012

Svullna ögon

I lördags vaknade jag med ögonlock så svullna att jag knappt såg något. Anledningen är att jag har små sår längs fransraden som då blivit känsliga.



Skitjobbigt att knappt kunna ha smink på jobbet om dagarna men det var värre just i lördags eftersom jag skulle ut och springa 14km och ville gärna se. Lite.

Men det gick väldigt bra, utan att ens ta i sprang jag i 6:07-tempo hela vägen. Tänkte springa längre men kylan gjorde hela upplevelsen lite sådär. Men 14 är helt klart godkänt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Oh stackars dig! Hoppas ögonen är bättre idag.
    Herre Gud! Du är snabbare och snabbare!
    Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Raring! Du ser onekligen ehm... lite svullen ut du ;-) Hur tusan lyckades du få sår där?
    Och btw, 14km i det tempot, ute i den här kylan - RESPECT! (Har jag inte klarat utan avbrott på jag vet inte hur länge).

    SvaraRadera
  3. Haha i know, det ser hemskt ut! :P Ingen aning hur jag lyckades men det verkar mycket bättre nu iaf.

    Jaa, jag fattar knappt själv vad som hänt. Jag som tyckte jag knappt tränade något på hela hösten pga bristande motivation liksom..

    SvaraRadera
  4. Mycket godkänt med 14 km skulle jag vilja säga.
    Det blev 13 km för mig igår och jag slet som ett djur. :-(

    SvaraRadera