söndag 22 januari 2012

Oh du härliga träning!

Det som är så fint med att jag får med mig min Sebastian när vi tränar då och då är såklart att vi kan umgås mer. Speciellt då han jobbar väldigt mycket helger och det är då jag är ledig. Så därför "förlorade" vi ingen tid tillsammans denna helg för att jag ville träna, utan vi utförde dem tillsammans. Väldigt kul!

Gårdagen bestod att blöta och svinkalla intervaller. Sammanlagt blev det inte så många kilometer men passet fyllde ändå sin funktion och ärligt talat är jag glad över att jag överlevde den kalla blåsten och det snöblandade regnet något sådär. Eftermiddagen avrundades med planering av inbjudningskorten till bröllopet, så nästa vecka så påbörjar vi det arbetet.

Och som kontrast från igår så började vi dagen på gymmet tillsammans med Filip. Mycket överkropp och just nu känner jag en sådan där härlig trötthet i kroppen. Imorgon väntar några enkla kilometer återhämtning i löparspåret!

En glad Basse! 
Ser väldigt plågad ut men det var bara för jag var så kall!
Och vet ni, inget onyttigt har jag ätit heller, så 7 godisfria dagar är vi uppe i och helgen är över. Fy fan så bra! Enligt rapport från syster så har även mamma klarat helgen. Awesome!

1 kommentar: