onsdag 4 januari 2012

Nöff, nöff

Känner att jag börjar komma tillbaka till rutiner och rätt tänk - äntligen! Ledighet i all ära men rutiner is the shit. Att ha veckor som ser någolunda lika ut men lite guldkorn här och där som man kan se fram emot. Att veta vad man ska äta och planera veckor så man kan tillaga den goda maten. Att få in alla träningspass utan knussel.

Riktigt där är jag inte än, just nu börjar maten sakta komma in i fokus (vi har mycket onyttiga saker kvar sedan nyår som vi måste bli av med) och när blodsockret är lågt pga dåligt förberedda dagar utan mellanmål. Ja, då är godisgrisen där. Men jag har däremot skrivit en lååång matlista som jag ska införhandla på förhoppningsvis fredag. Eller så köper jag en sådan 90-tals gris som man placerar i kylskåpet?? eller more like skafferiet då det är det finns fler godsaker..

Träningen har jag äntligen fått tillbaka efter att ha varit sjuk så länge. Och om jag längtat! 8km i måndags som gick förvånandsvärt snabbt, gym igår och sedan resten av veckan smockad av pass. Preciiis som det ska vara.

En sådan gris! Nöff, nöff! Bild snodd från teknikmagasinet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar