onsdag 18 januari 2012

Oh yeah baby

Vinterregn är faktiskt ingen höjdare. Men dygnsur och kall som jag var sprang jag ändå klart min planerade mil istället för att ta en kortare väg hem. Kudos till mig! Det var inte direkt jobbigt, eller jo. Nu ljuger jag. Första 3km var jobbiga och benen tunga som bly, men efter det släppte det men då kom istället regnet och motvinden.

Skitsamma. Passet och dagen var en vinst ändå. Motstod semlan som bjöds på jobbet och tog ett äpple istället (fick lite retsamma kommentarer över att jag och en kollega skulle vara "så hälsosamma" men det var sagt med glimten i ögat).

Hur har din onsdag varit?

2 kommentarer:

  1. Gud vad du är duktig!

    Mon onsdag har varit fylld med onda bihålor, grekmat och ett glas rött.

    För det är väl bra för immunförsvaret...*host*

    SvaraRadera
  2. Men åh, att du inte blir frisk någon gång :/

    SvaraRadera