tisdag 24 januari 2012

Money, money, money

Lön imorgon och det känns riktigt bra denna gången. Eller ja, lön känns alltid bra! Visst, vi ska betala första delbetalningen för lokalen till bröllopet men det är ändå sparpengar vi ska använda till det. Så jag ska faktiskt se om det inte finns något snyggt klädesplagg för mig att köpa.

Det var riktigt länge sedan jag köpte kläder och jag är trött på att ha stora, tjocka tröjor på jobbet. På tiden att se lite fräsch ut, det ser man även tydligt på blogginlägget innan med min plågade min.

Kom även på att jag är sugen på att köra någon mer alternativ träning typ boxning eller step up eller nåt. Jag älskar att röra på mig och just nu är jag inte lika sugen på simning som jag exempelvis var i höstas. Dock ska jag försöka ta mig dit på fredag så jag verkligen är säker på att jag vill göra något annat.

Vi får se som man så fint säger!

2 kommentarer: