söndag 8 januari 2012

Game on

Håller på för fullt med mina januarimål. Veckan som varit har definitivt levt i andan "komma tillbaka". Det har märkts både inom mat men främst inom träningen.

5 pass har jag gjort varav 2 på gymmet och 3 underbara löparpass som gått bra mycket snabbare än jag trott. Jag har ju knapp sprungit på en månad men ändå så springer jag med lätthet i 6:15-tempo. Mycket, mycket bra. Igår klämde jag till med 11km lite som en uppstart inför nästa vecka då jag ska köra mitt första långpass för året. Tänker mig kring 14km eller så, visst inte överdrivet mycket länge men det känns lagom.

Annars då? Har blivit ljusare i håret vilket jag trivs otroligt bra i. Frisyren är dock lite i mellanläge då luggen är för kort för att vara lång (hängde ni med där?) och jag låter håret växa ut bäst det vill nu i väntan på bröllopet.

Men hur som helst, första veckan har gått. Det är nu det börjar på allvar för mig. Fokuserad träning och kaloriräknande. Game on.


Lite osminkad å så men va fan. Awesome jue.

4 kommentarer:

  1. Vad kul att vara tillbaka. Du passar så bra med ljust hår!!
    Bra tempo också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bloggträff i Lund i feb, kom! :)

    SvaraRadera
  3. Tack Coyntha!

    Jag funderar på det Suzan! Ska kolla schemat ;)

    SvaraRadera
  4. Döfin färg, passar dig jätte bra!
    Härligt att du är på g igen; så nu är det min tur att säga att din känsla verkligen återspeglas i ditt inlägg :-D Game on!

    SvaraRadera