måndag 1 augusti 2011

Pusselbitarna faller liksom.. rätt

Idag har varit en bra dag. Ny vecka, ny månad och sol(?!!) för första gången på typ en månad. Det är helt sjukt, Skåne som annars brukar ha massa fint väder har istället regnat ihop totalt. Otroligt deprimerande, så att se solen idag nu när allt nytt börjar så känns det lite bättre iaf. Sol gör att jag känner mig lycklig. 

Hur som helst. Idag var jag på gymmet och pressade. Otroligt roligt och jag tog i ordentligt, lite jobbigare att cykla hem dock.. och sedan i helgen sprang jag dessutom 20km. Bara sådär. Kroppen svarade utan problem och det var verkligen inte jobbigt! Nu gick väl inte tempot snabbare än en 6:37 min/km men ändå. Jag ville inte springa snabbare, jag ville bara försöka njuta av att benen rullade på som de skulle. 2 dagar tidigare körde jag dessutom de där snabba 14km så ja. Wow liksom. Hej kroppen, tack för att du är så snäll!

Jag känner mig äntligen på G. Känner att alla små pusselbitar börjar falla på plats. Och bloggen kommer förändras, utvecklas till något som är mer.. jag. Jag hoppas verkligen bli klar med allt denna vecka, men jag misstänker att det kommer ta lite längre tid än så. Däremot lovar jag att det kommer bli mycket roligare för er få som faktiskt läser här. Men mer om det när det faktiskt är klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar