tisdag 16 augusti 2011

Oj oj oj

Men omg, sol idag och det verkar som det ska vara liknande väder hela veckan. Jag som nästan igår accepterat att det är typ höst redan och tittat på varma tröjor.

Nåväl, tog mig en enkel 5km återhämtningsrunda igår och njöt av att springa i mystempo. Benen var lite sega men jag kände mig ändå stark när jag susade fram i parken där jag mötte massa leende män som sprang i klunga runt och runt. Men jag menar, sååå kul är det inte att springa i en park som tar mindre än en km att varva.. why teh smile liksom.

Äsch, jobb jobb jobb nu! 

1 kommentar:

  1. haha ser att du mött en massa män i parken. Var de möjligtvis pildammsparken? För i så fall vare nog mina kollegor, vi springer där, runt runt runt för att ha nära till bilen om de blir larm. :-P Man känner sej något som en idiot men va tusan, de är bättre än inget. :-)

    Jag springer jätte gärna en runda i bokskogen, just nu håller jag på rehabilitera mitt knä efter en ordentlig skada, men springer (öh, om de kan räknas som springa vet jag i ofs inte) typ 3 gånger i veckan. Än så länge har jag ara sprungit p band för jag vill ha lite lutning. Men jag provar gärna att springa en sväng i bokskogen nån dag. de borde vara nästa steg i rehab planen. :-) Jag har tid när som, men tror inte jag ska springa längre än kanske 12 km, så vill du springa längre kan jag bara kliva av efter 12 :-) (jag vet, de är en jätte fånig sträcka, men jag törs inte springa längre än. :-) )

    Jag har tid och lust nästan när som helst :-)

    SvaraRadera