tisdag 30 augusti 2011

10 fina i ösregn

Råkade i lördags gå förbi Löplabbet tjej och se där! 50% rea på massa saker. Går det att motstå? Absolut inte! Direkt när jag kom in fann jag något jag faktiskt behövde. En jättefin väst i vind- och vattentätt material som jag invigde idag.

Sambon tog kort på kort och här säger jag till honom att sluta. Fin bild liksom!
Milen stod i planeringen och tanken var att bara låta benen rulla på bäst de själva ville. Och som de rullade! Snitt för passet låg kring 5:54min/km och regnet fullkomligt öste ner samtidigt som det blåste kallt. Men västen satt som den skulle även om det var lite småkyligt på armarna i början. Vilket pass! När klockan pep 10km ville jag inte stanna, benen var så lätta och glada. Åhh så jag älskar när löpningen känns såhär. Tack benen för idag!

Ungefär en sådär 30 sekunder innan regnet började ösa ner.. Fint.

3 kommentarer:

  1. Vilken fin väst!!! Jag vill också ha en! Vad kostade den?
    Vet du vad? Jag sprang också en mil igår ha ha..... vi lever i samma värld du och jag :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Säna där dagar är verligen underbara. Hoppas på en sån dag imorgon när det vankas långpass. :-)

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag älskar färgen på den. Den kostade 700kr men eftersom det var 50% fick jag den för bara 350! Vilket klipp liksom!

    Haha ja, vi verkar verkligen springa samma pass :P

    Jaa Mia, ibland så klickar det lite extra. Synd att det alltid är så!

    SvaraRadera