onsdag 24 augusti 2011

Still moving forward

Idag har varit lite jobbigt. Det började med att jag inte orkade fixa frukost, utan endast fick i mig lite yoghurt.

Skitkasst.

Inget mellanmål heller och sedan tog vi en tripp till Malmöfestivalen där maten är allt annat än nyttig. Försökte ändå någolunda bra men ptja, sådär va.

Kasst.

Ångest över att energin jag fått i mig inte är den bästa, utan innehöll mest ja, skräp. Men ändå. Lyckligtvis har jag uppskattningsvis runt en 300kcal kvar att äta idag vilket räcker bra till det jag planerat till middag. Allt handlar att inte ge upp när man äter fel, utan att försöka kompensera upp resten av dagen istället.

Bra skit.

Så fort darling kommer hem ska vi även ta oss till gymmet och pressa ihop. Axlar och rygg samt lite armar väntas. Och såklart, min magutmaning då. Längtar.

Riktigt bra.

Så summan av allt är att dagen ändå blivit helt okej rent rivstartmässigt. Im still moving forward people.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar