torsdag 1 september 2011

Supertusingar igen

Fy fan vad jobbiga de är. Seriöst. Förr tyckte jag vanliga tusingar var det värsta passet men neh, supertusingar är värre. Så äckligt jobbigt men troligtvis extremt effektivt! Benen var som mos efter mina sammanlagt 16 intervaller i olika distanser. Gah.

Då jag ska vara ensam i princip hela helgen så verkar det som att jag ska hänga i Bokskogen på lördag och träffa massa andra duktiga löpare och lära mig springa backar. Hur kul som helst faktiskt men lite nervös är jag. Har aldrig direkt varit på något löparevent tidigare annat än tävlingar.. hur jag ska ta mig dit är också en fråga eftersom bilen är död men ja. I värsta fall blir det cykel men det känns sådär om man har mosat sönder benen i backar och sedan ska lyckas cykla hem. Cykla hem och inte köra vilse heller!

Japp.. den som lever får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar