söndag 3 januari 2010

Värsta träningspasset på länge

Som jag tidigare nämnt har jag varit sjuk i över 2 veckor nu. Så sjukt jobbigt att inte kunna träna och tyvärr är man så dålig och tänker att på något sjukt vis så är det okej att fel saker? Wtf? Varföööööör är det så? Jag vågar inte väga mig men måste nog ändå på tisdag. Både bävar och ser framemot det.

Hursomhelst, idag kände jag mig bättre. Tog på mig springskorna, varma kläder och kastade mig ut i vintersolen. Det var svinkallt och jag hade det jättesvårt att andas. Jag orkade mig runt mitt korta 4 kilometerspass på en helt godkänd tid. Kondition och benen verkade vara med mig dock kände min kropp i helhet helt förstörd. Måste varit ett av de värsta träningspassen någonsin, men jag avslutade och hostade i en sådär halvtimme efteråt. Skönt. Nu har jag liksom börjat igen. Jag har även ätit rätt och tänkte fortsätta med det.

Och för sakens skull tänkte jag posta förra månadens träning även fast jag bara kom upp i ynka 9 pass pga av den j*vla hostan jag haft. Nu är det nytt år, nya träningspass att uppfylla. Tänkte börja lite lägre nu, så låt oss säga minst 15 pass denna månaden.

1/12 - Gym, helkropp
3/12 - Löpning, 4km
4/12 - Styrka, bålstabilitet
5/12 - Gym, helkropp
7/12 - Löpning, 5km
8/12 - Gym, helkropp
9/12 - Löpning, 5km, intervaller
13/12 - Löpning, 5km, tempo
16/12 - Löpning, 5km

NU KÖR VI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar