torsdag 7 januari 2010

Klantig :(

Oho ibland undrar man hur jag tänker. Stod och pratade med sambon inne i köket igår. Jag tittade på kalendern och insåg att "shit! vi firar ju två år på måndag"! Tanke nummer två som poppade upp var att jag bestämt träff med min PT på just måndag.. haha, jag känner mig verkligen som den bästa flickvännen för tillfället. Ska försöka se om det går att byta dag den veckan dock.

Så vad händer ikväll då? Jag tänkte jag skulle träna men kan inte riktigt bestämma mig för vad. Kanske ta en springtur på ett löpband och sedan avrunda med ett hårt gympass? Eller en "mysig" springtur i snön och mörkret.. Hmm. Tränas ska det iaf göra! För övrigt upptäckte jag en "överraskning" i min byxficka imorse. Vad låg där om inte mitt busskort? Jag hade tydligen lagt det i mina byxor när jag skulle iväg på morgonen och sedan bytt byxor i sista sekund innan jag utanför dörren(ni vet, sådär megatjejjigt). Suuuck. Men positivt är väl iaf att jag cyklar till jobbet trots skitvädret.

För övrigt är jag och 65 andra personer med i Cornelias utmaning där man ska rivstarta i 8 veckor(dvs skärpa till sig med mat och motion) och sedan skriva vad man själv tror man kommer gå ner i vikt och kämpa mot sig själv för det målet. Gå med du också om du är redo att anta denna utmaningen! Nytt år och nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar