måndag 4 januari 2010

Död no more

Såå skönt. Var helt död när jag kom hem efter att ha sovit så lite och varit uppe så tidigt. Orkade knappt ens tänka på att gå att träna. Gick och la mig en timme, åt middag i lugn och ro. Tittade på klockan och tänkte att jag hinner nog med att träna ändå trots att det är lite emot mina principer att träna efter 7. Sagt och gjort. Ett härligt styrkepass avklarade jag och nu mår jag genast bättre. Ska få i mig lite nygriljerad skinka(ja, jag vet att julen är efter men jag gjorde aldrig någon innan jul) och sedan i säng vid 22tiden.

Har dessutom inte ätit något onyttigt på två dagar och tränat båda dessa dagarna. Imorrn har jag möte med min nya personliga tränare och jag tänkte även väga mig imorgon bitti. 2010 är mitt år. Jag ska bli smal nu, jag vill och jag kan. Min målvikt är 55kg. Jag tippar att den ligger runt 20kg bort. Det ska bort på max ett år nu. Nästa nyår ska jag skåla för hur bra det gått. Ska även börja skriva upp min mat varje dag från och med imorgon. Nu jävlar kör vi! PEPP PEPP PEPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar